Dag 25: Bedankt en tot ziens! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Manon Veneman - WaarBenJij.nu Dag 25: Bedankt en tot ziens! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Manon Veneman - WaarBenJij.nu

Dag 25: Bedankt en tot ziens!

Door: Rob en Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

30 Augustus 2017 | Maleisië, Kuala Lumpur

We moeten alvast een beetje in onze dagelijkse doen komen. Dus rustig ontbijten op de hotelkamer en dan spullen inpakken en wegwezen. Het kost even om de stad uit te komen (overigens niet zo erg als in KL) maar dan heb je ook ruim 100 km snelweg voor je. We hoeven niet meer te vermelden dat in de stad rijden hier een drama is. Eenrichtingsverkeer houdt de boel aardig op. Het duurt dus weer een uur voordat we uiteindelijk het hotel bereiken. De dame op de Tomtom heeft het altijd maar over keep left. De ene keer moet je links afslaan, de andere keer bedoelt ze links aanhouden. Dus je begrijpt dat Rob er aardig de P in had toen we vlakbij het hotel waren maar niet de straat in konden. Goed, we komen weer in Fraser Place, daar waar we ruim 3 weken ons avontuur begonnen. Deze keer een iets “eenvoudigere” kamer dan bij aanvang van onze vakantie. Dit zal wel komen omdat we de kortingscode van 10% hebben gebruikt. Deze hebben we gekregen voor het regelmatig geven van reviews van onze verblijven. We puffen uit en gaan de auto terugbrengen. Parkeren bij het hotel van de inleverlocatie is lastig. Uiteindelijk lopen we via de dienstingang naar binnen, wat veel hilariteit oplevert bij het personeel. Dan op souveniertjes jacht in Chinatown. We missen schoonzus Karin wel een beetje bij het afdingen. Twintig jaar geleden in Thailand hadden we een goede afdinger aan haar. Als afscheid pikken we nog even een foodcourt mee. Verse juice en springrolls voor de late lunch. Bepakt en bezakt met souvenirs keren we hotelwaarts. Rob en de meiden nemen nog een duik in het buitenzwembad op de 18e verdieping. Elana raakt opgesloten in het zwembad omdat Rob en Naomi er met het kamerpasje van door zijn, zonder pasje doet de lift het niet.
Dan ons laatste avondmaal, in het restaurant waar we bij aankomst hebben geluncht. Engelse/Italiaanse kost en cocktails, om alvast aan thuis te wennen. Vooral de toetjes vallen in de smaak.
Morgen voor ons doen heel, vroeg op, 06.15 uur. Kunnen we net nog ontbijten voordat het busje ons komt ophalen om ons naar de luchthaven te brengen. En dan hopen we donderdagavond weer om 20.00 uur op Nederlandse bodem te zijn.

• 30 Augustus 2017 - 17:19

Joke:

Dat was een erg leuk reisverslag! Ik heb het met plezier gelezen. Zal weer even tegenvallen, straks weer aan t werk... Zie je dan iig weer, intussen groet uit Sint Petersburg!

• 30 Augustus 2017 - 21:05

Damiët:

Ik heb genoten van jullie verhalen, leuk om er zo een beetje bij te zijn.
    Een fijne terugreis en tot de 17e!

• 31 Augustus 2017 - 21:00

Saskia:

Prachtige reis geweest, mooie ervaring zo met elkaar. Welkom thuis!