The end of the story - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Manon Veneman - WaarBenJij.nu The end of the story - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Manon Veneman - WaarBenJij.nu

The end of the story

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

06 Mei 2015 | Verenigde Staten, New York

Vandaag hebben we alle tijd. Douchen, ontbijten, inchecken en de laatste shopping. Rob doet nog 1x de 17th Police department aan omdat ze tot nu toe de telefoon niet hebben opgenomen. De dames gaan nog naar de giftshop, toys'Rus, M&M's shop en de American Eagle shop. De meiden kopen cadeautjes en Manon slaagt bij American Eagle nog voor een paar kledingstukken.
Rob zien we weer op Times Square bij de Starbucks voor koffie. Dit nuttigen we nog even op het plein, zodat we nog even het NY gevoel kunnen ervaren.
In het hotel halen we de bagage op. De metro halte is aan het eind van onze straat en daar nemen we de E lijn naar Jamaica Station. Nog wat oponthoud 1 halte voor dit station, maar gelukkig ging er uiteindelijk wel een metro door.
Alleen op Jamaica Station komen we niet ver. Niemand schijnt te weten waar het kantoor van de Lost and Found is. Bellen kunnen we wel wordt er gezegd, maar dat hebben we al eens gedaan. Toch nog eenmaal het bandje ingesproken. Echter kunnen we bij deze de rugzak als verloren beschouwen.
De juffrouw van Delta Airlines heeft het buskruit niet echt uitgevonden. Na 2x vragen begrijpt ze nog steeds niet dat wij naar Amsterdam gaan en niet naar Parijs. Ze draait wat rond. Wij hebben al gezien dat ze nog met een bagage label staat voor een koffer naar Parijs. Dus even opletten dat onze koffers wel de juiste label krijgen. Anders moeten we nog door naar Parijs.
De gebruikelijke security check waarbij de schoenen ook uit moeten. Rob is vergeten zijn zakmes in de koffer te doen en die is hij bij deze kwijt.
Inmiddels zijn we wel aan wat eten toe. Elana heeft uitgezocht dat er een Panda Express is op de luchthaven. Naomi ziet het op de borden staan en zo zitten we om 5 uur aan de noodles. En zo sluiten we deze week NY af. Het had nog veel langer mogen duren (we hebben weer niet alles gedaan). Maar het is ook wel weer goed om naar huis te gaan.
Nieuwe plannen zijn er nog niet. Dus hierbij sluit ik voorlopig de blog.