Dag 18 vervolg - Reisverslag uit Pulau Kapas, Maleisië van Manon Veneman - WaarBenJij.nu Dag 18 vervolg - Reisverslag uit Pulau Kapas, Maleisië van Manon Veneman - WaarBenJij.nu

Dag 18 vervolg

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

24 Augustus 2017 | Maleisië, Pulau Kapas

Verschrikt kijken we waar Elana is gebleven. De balk waar ze op zat is losgeschoten en ze is achterover gevallen, in de boot dat gelukkig wel. Elana lacht, maar heeft ook een heel angstige blik in haar ogen. Ze blijkt niet gewond, maar als we uit ons bootje kijken zijn de golven wel erg hoog geworden. De schipper zit zijn hoofd te schudden, meestal geen goed teken.... Hij gaat stil dwars op de golven liggen en we deinen rustig met de golven mee. Maar aan land brengen bij ons resort, dat durft hij niet. Achter een uitstekende rots is een ander resort en uit de wind, dus minder golven. Daar worden we aan land gezet en na een korte wandeling over de heuvel via een steile betonnen trap komen we aan in ons Green Turtle huisje. Er hangt inmiddels een gordijn van regen op zee en de golven breken met veel lawaai op het strandje.
Inmiddels zijn we weer aan vaste wal, in Taman Negara het tropisch regenwoud. Vanavond op nachtsafari als de gezondheid van Elana het toe laat.

• 24 Augustus 2017 - 12:29

Mireille:

Oef gelukkig goed afgelopen. Het werd wel heel spannend met ook nog haaien in de buurt;

• 24 Augustus 2017 - 12:44

Eelco :

Zo zie je maar, de zee geeft en de zee neemt, als je niet oppast. Fijn dat het goed is afgelopen. Maakte me best ongerust hoor.

• 24 Augustus 2017 - 20:47

Diny/oma:

uit de laatste zin van Manon begreep ik dat alles goed was afgelopen. Gelukkig maar. Je moet er niet aan denken!

• 24 Augustus 2017 - 20:44

Nelly:

Spannend verhaal hoor! Pa moest vandaag als verkeersleider optreden op een bergpas.