Op weg naar Parijs - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Manon Veneman - WaarBenJij.nu Op weg naar Parijs - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Manon Veneman - WaarBenJij.nu

Op weg naar Parijs

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

22 Maart 2015 | Nederland, Rotterdam

Het is vroeg als de wekker gaat. Dat wil zeggen vroeg voor de zondag. Na het ontbijt de laatste knuffel voor onze slapende dochters en dan vertrekken we naar het station. En je gelooft het of niet: de trein rijdt en op tijd!
Op centraal station Amsterdam schieten we de Starbucks nog even in voor een goede bak koffie. Rond 10 uur lopen we naar perron 15b waar even later de Thalys binnen komt rollen.
We zitten in coupe 11, 1ste klas, op stoel 43 en 42. Gratis Wifi en een uitzonderlijke service! Nog voor Rotterdam krijgen we iets te drinken aangeboden en een ruime keuze uit een snack (broodje brie voor Rob en een stukje cake voor mij).
We schieten ondertussen Leiden voorbij met 300 km/uur. Tunnel in en tunnel uit.
Nu op Rotterdam centraal (nog geen voetbalsupporters te vinden).

• 22 Maart 2015 - 19:01

Brigitte:

Gezellig met zijn tweetjes op stap, gezellig hoor geniet ervan.

• 22 Maart 2015 - 22:40

Mireille:

Zo jullie hebben het goed voor elkaar!! Veel plezier!