JAAAA, nieuws - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Manon Veneman - WaarBenJij.nu JAAAA, nieuws - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Manon Veneman - WaarBenJij.nu

JAAAA, nieuws

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

14 Juli 2007 | Namibië, Windhoek

Hoewel het ons niet mee zit qua begage (we zitten al 4 dgaenzonder bagage en hebben al moeten shoppen voor nieuwe kleren) vermaken wij ons opperbest. De meiden kunnen het niet laten om in ondergoed een duik in het ijskoude water te nemen bij elk zwembad dat we tegenkomen (tot nu toe elke dag). Ook de schrijf en stickerboekjes zijn een succes.
Wij laten ons verwennen door de lokale maaltijden en dranken (kost baie weinig) bij de campings en lodges. Vanavond voor het eerst camperen zonder onze uitrusting. We hebben al dekens van de lodge gekregen. Foto's oversturen lukt hier niet.
Stand van zaken voor wildlife:
- apen (waarvan 2 dood langs de weg)
- struisvogels en zebra's tijdens onze sundowner
- veel soorten herten en bokken (ze smaken ook heerlijk in het restaurant)
- roofvogels
- veel vogeltjes
- dessert horses en
- eekhoorntjes

Veel liefs van ons, geen zorgen het leven is hier baie goed!

We zitten hier nog 2 dagen, dus er kan gemaild worden!!

• 14 Juli 2007 - 18:33

Paula:

Gelukkig dat jullie er zo over denken en je vakantie niet in de war laat brengen. Heel veel genieten en plezier. De groetjes van Paula.

• 14 Juli 2007 - 21:43

Alma En Hans:

Klinkt baie goed!!
    Heel veel plezier, geniet er met volle teugen van!!!

• 15 Juli 2007 - 08:04

Bas En Eelco:

Heel gaaf, en wat goed dat jullie zo licht reizen! Wie heeft er ook bagage nodig? Veel plezier en een dikke knuffel voor de dames!

bas en eelco

• 15 Juli 2007 - 08:48

Ingrid Burlage:

Ik hoop dat het snel in orde komt met jullie bagage. Verder wens ik jullie een voorspoedige reis en vooral veel plezier en bijzondere momenten!
    Groetjes van Ingrid.

• 15 Juli 2007 - 09:54

José:

Hallo allevier,
    Zo te horen hebben jullie het goed naar 't zin. Houden zo! Klinkt goed hoor zo'n verre reis! Geniet ervan. Ik inmiddels weer in Frankrijk tussen de dozen.... Kids lekker in Nederland bij opa's en oma's dus hier rustig.
    Tot snel en nog veel plezier!
    Groetjes van ons allevier

• 15 Juli 2007 - 10:14

Bas:

SMS RobManon:
    Nog steeds geen bagage. Accu van telefoon en camera bijna leeg. Opladers in koffer....