Dolfijnen, zeeleeuwen, flamingo's en pelikanen - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Manon Veneman - WaarBenJij.nu Dolfijnen, zeeleeuwen, flamingo's en pelikanen - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Manon Veneman - WaarBenJij.nu

Dolfijnen, zeeleeuwen, flamingo's en pelikanen

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

19 Juli 2007 | Namibië, Swakopmund

We hebben vandaag (19/7) een boottocht in Walvisbaai gedaan. Lekker op een catamaran boven de dolfijnen gehangen, zeeleeuwen op het dekgehad die de meiden mochten voeren met een diepvries visje, zeeleeuwenkolonie bekeken en later nog langs de baai gegaan om flamingo's te bekijken. Nu proberen we foto's op de site te zetten, maar met een traag netwerk lukt het mij nog niet zo.
We rijden inmiddels in nl-se kolone door Namibie. Voor ons een gezin uit Castricum, jongen (5) en meisje (8) en tegelijk op een gezin met twee jongens (8 en 10). Reuze gezellig om af en toe ervaringen uit te wisselen. We vermaken ons, hoewel het tempo van reizen erg hoog ligt. Weinig tijd om alles tot je door te laten dringen, dat sloopt de kinderen wel. Gisteren weer door Namib-kauluftpark gereden met de oudste Welitschia plant en een maanlandsschap. Wisten jullie dat de maan hier trouwens in een schoteltje staat? Kijken jullie vanavond is hoe hij er in NL bij staat?!?
Ik ga proberen nog foto's toe te voegen. Wij gaan op naar White Lady Campsite voor een lange tijd weer camperen.
Manon
Foto's kan je vinden op:

• 19 Juli 2007 - 15:26

Bas:

Foto's zijn gelukt hoor! Mensen kijken die foto's, het heeft Manon bloed, zweet en tranen gekost om ze aan jullie te tonen. Ik vind ze erg mooi!

• 19 Juli 2007 - 17:52

Jose:

Ik ben heeeeel errug jaloers!!! Hier de hele dag zweten om het huis schoon te krijgen! Gister de verhuiswagen ingeladen. Geweldig die foto's.Prachtig ziet het eruit. Have fun!!

• 20 Juli 2007 - 07:10

Alma:

Prachtig!!
    Geniet er met volle teugen van!!

• 20 Juli 2007 - 10:46

Evelien:

Geweldig om de meiden zo te zien. Ik heb nog kortingkaartjes voor het Dolfinarium, daar moeten wij het mee doen. Nicola heeft net de Welitschia plant getekend en nu weten wij hoe hij eruit ziet. Van dat schoteltje was ons niet bekend en we kunnen vanavond vast niet kijken want het is zo bewolkt dat hij hier in NL niet te zien is. We vinden dat Bas en Eelco jullie web-site super weergeven en we genieten dan ook van de verhalen. Erg leuk om jullie zo te volgen. Geniet nog maar even het is zo voorbij. Dikke kus voor de meiden en verder heel veel groetjes.

• 21 Juli 2007 - 07:39

Asja:

Wat is het genieten, mooie foto van Noami en Elana met de zeeleeuw. Geniet er nog lekker van wij gaan morgen op rit naar frankrijk om te fietsen.
    kus asja

• 22 Juli 2007 - 10:44

Bas:

Oehoe we willen weer een nieuw verhaaltje!