En op de 6e dag.... - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Manon Veneman - WaarBenJij.nu En op de 6e dag.... - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Manon Veneman - WaarBenJij.nu

En op de 6e dag....

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

17 Juli 2007 | Namibië, Windhoek

gaven ze onze bagage terug! Met veel inspanning van het lodge personeel en de plaatselijke reisagent hebben we vanmorgen onze bagage terug! De meiden liggen nu (09.00 uur) al in het zwembad, eindelijk met hun eigen zwemkleren en handdoeken. Gelukkig konden we hier al gebruik maken van de laundery en hadden we gisteren al schone sokken en t-shirts. Vandaag zelfs een schone broek.
Gisteren de waterkloof trail gelopen (voor een deel) en apen gezien, een hoop vogeltjes en eindelijk water in Namibie. Prachtige plaatjes geschoten (tot dat de batterij van het toestel op was: arme Naomi die moest nu haar foto toestel inleveren). Helaas geen mogelijkheden om de foto's over te sturen, maar wie weet in Swakupmond (waar we nu niet hoeven te winkelen voor kleren). We gaan nu via Solitair (appeltaart eten) naar Gemsbergen voor een sundownerdrive en weer eens een lodge ipv de tent (hoewel slapen op het dak best stoer is). Gisteravond met een stel Zuid-Afrikaanse families staan praten (boeren bij Kaapstad vandaan)en de financiele verschillen in onze werelden besproken.
Ondertussen haalt Rob de tenten neer, zit ik te internetten en zwemmen de kinderen. We gaan afrekenen (gelukkig kan er hier met een credit card veel) en bedanken voor alle moeite die ze hier gedaan hebben voor het terugkrijgen van onze bagage: Tip voor andere reizigers: laat de lodges blijven bellen naar de airport en het komt goed, 6 dagen is geen uitzondering. De man die de bagage zou brengen heeft vannacht een ongeluk onderweg gekregen en een personeelslid van de lodge was zo vriendelijk de bagage op de plek van het ongeluk op te halen). Over service gesproken!!!
Wij gaan verder, jullie werk ze maar weer vandaag (helaas enkele wolkjes in de lucht vandaag) en hopelijk hebben we nog eens tijd om te internetten.

• 17 Juli 2007 - 08:38

Agnes:

Je redt je wel even zonder bagage maar wel weer heerlijk, je eige spullen....Staat solitaire bekend om zijn appeltaart? Voor ons aftellen, nog 1 dag werken en dan 3 weken vrij!
    Gr Agnes